miércoles, 7 de julio de 2010

Deixame voare, coas aas da gaivota
non quero que me collas, nin tampouco que me soltes.
Deixame sentire, todo o que sentín onte.
Deixame vivire , todo o que vivín hoxe
non quero que me fagas sentir, nin tampouco que me deixes.



Túa nai é meiga:


Eu chorei chorei, o domingo a tarde
eu chorei chorei ,o domingo a tarde
que veña lourenzo, que veña lourenza que diga a verdade.
que diga a verdade pero con cautela
tua nai e meiga , tua nai e meiga
teño medo dela.
teño medo dela e ela non me come
teño medo dela e ela non me come
tua nai e meiga e o teu pai é un mal home




-lúa-


2 comentarios:

  1. Ohhhhh que sorpresa!!
    Túa nai é meiga túa nai é meiga e teño medo deeelaaaa!!
    Con nais meigas o sin ellas...nos comen igual Marquiños jajaja
    Un beso princesa, de tu querido Rey.
    Muuuuuá!

    ResponderEliminar
  2. túa nai é meiga, túa nai é meiga...!

    ResponderEliminar